طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت بلاگ و خبری

طراحی سایت بلاگ و خبری

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی

تعمیر و پشتیبانی سایت

تعمیر و پشتیبانی سایت

طراحی گرافیک

طراحی گرافیک

طراحی لی اوت پیج اینستاگرام

نوع طراحی گرافیک:

لی اوت پیج اینستاگرام

مدت زمان طراحی:

2 روز کاری

لی اوت صفحه اینستاگرام

طراحی لی اوت صفحه اینستاگرام:

اینستاگرام به سرعت جایگاه خود را در میان شبکه های اجتماعی پیدا کرده. و این روزها به فضای مناسبی برای کسب و کارها بدل شده است. تا در بستر جدیدی محصولات خودرا معرفی کرده و به فروش برسانند. و از آنجایی که روزانه کسب و کارهای زیادی صفحه اینستاگرام خود را راه اندازی میکنند. رقابت در این فضا بیشتر شده و شما هم برای ماندن در دور رقابت باید از نظر بصری، صفحه جذاب و چشم نوازی داشته باشید. بهترین راه استفاده از طراحی لی اوت صفحه اینستاگرام به شکلی خاص و مناسب برند شماست.

لی اوت ها قالب های آماده ای هستند که کیفیت بصری صفحه شما را ارتقا می دهند. استفاده ازاین قالب ها ظاهر لوکس، آراسته و مرتبی به صفحه شما داده و شما را در ذهن مخاطب ماندگار خواهد کرد. در مواردی لی اوت و طراحی صفحه شما میتواند معرف اهداف و سبک برند شما باشد. اگر چشم انداز شما برای کسب و کارتان، تداوم و ماندگاری در فضای اینستاگرام است. انتخاب یک لی اوت مناسب میتواند اولین و مهم ترین قدم در این راه باشد.

تیم کارونکت لی اوت های متنوعی را طراحی کرده تا پاسخگوی نیاز شما با هر نوع سلیقه ای باشد. فایل ها با فرمت فتوشاپ ارائه شده تا به راحتی تغییرات مورد نظر خود را اعمال کنید و به نتیجه دقیق و دلخواه خود برسید. پس همین حالا قالب پیج اینستاگرام خود را انتخاب کنید. و از دنیای جذاب و پرچالش رقابت در اینستاگرام عقب نمانید.